Pomoč na daljavo
Računalniška pomoč na daljavo je postopek, ko ne potrebujete obiska računalniškega serviserja na vaši lokaciji.
Na ta način se prihrani na času za odpravo napake, kakor tudi na samem strošku popravila.
Omogoča nam, da preko internetne povezave pridobimo vpogled v vaš računalnik, na katerem lahko prevzamemo kontrolo in odpravimo vašo težavo. Postopek je zelo enostaven. Čez celoten postopek vas vodimo po telefonu.
Postopek
- Kliknite na zgornjo povezavo v meniju, z imenom 'Pomoč na daljavo',
- z miško kliknite na črni tekst AnyDesk,
- na zaslonu se bo pojavilo vprašanje, ali želite program samo zagnati ('Run') ali ga shraniti ('Save'). Najbolje je, da izberete prvo možnost, če pa te možnosti ni, program shranite,
- če ste izbrali zaženi se bo program zagnal sam, sicer pa ga boste morali zagnati z dvojnim klikom na ikono, kamor ste program shranili,
- odprlo se bo okno programa AnyDesk. Serviserju preberite najprej 'This Desk - številko' in nato kliknite 'Sprejmi povezavo',
- ko to storite lahko pričnete z opazovanjem, kako poteka popravilo na vašem računalniku.